2012. január 18., szerda

Varró helyiségek


Új szenvedélynek, hobbinak hódolok: a varrásnak. Egy előző bejegyzésben olvashattátok varrógépet kaptam, amelyet már azóta üzembe is helyeztem. Még akkor varró helyiségeket ígértem, jelentem megérkeztek.:)

A legjobb, ha külön helyiség áll rendelkezésünkre, de ha ez nem megoldható, akkor a helyiség egy szegletében leválasztva is kialakíthatjuk varrodánkat.  
A varrógép egy asztalon, egy székkel nem vesz el nagy teret, de a különféle textilek, cérnák, szerszámok, és egyéb tartozékok tárolása már igencsak helyigényes.

Az nem biztos hogy egy varró helyiséggel állunk szemben, de ez a dekoratív térelválasztó függöny jó megoldás a terek szétválasztására.


Mérőszalaggal a nyakamba én is komoly varrónő hatását kelthetném.:)


Próbababa is kell, amely alakom formáját felveszi, könnyebbé téve a méretvételt, és az esetleges átalakítást.









Tárolás.



A befőttesüvegek tárolásra is nagyon alkalmasak.


Képek innen.