2013. április 30., kedd

Kültéri pad


Múlt héten egy álmom vált valóra, kaptam egy padot. Örömömben le-föl rohangáltam, ugráltam, mint egy kisgyermek. :)
A padon mindössze védőréteg van, majd ezt felfogja váltani valamilyen festék, de amíg nincs saját ház, addig a padnak sincs mihez illeszkednie.
Addig is hogy a padot használni tudjuk kellett rá valamilyen puha ülőfelületet találni. Ehhez kezdem el ötleteket gyűjteni a hétvégén. Megszületett a döntés: szivacs kerül a padra, azonban igen drágának bizonyult ez a megoldás számomra, így bukott a terv. Végül párnákkal telítettem el a padot, amit mindenki kedve szerint tehet a háta mögé vagy a hátsója alá.
A padot ékíti egy tulipán is az a kedvenc részem rajta.
Mutatom is milyen megoldásokat találtam, mert már ha gyűjtöttem, akkor ne vesszen kárba. :)





Nekem nagyon bejöttek ezek a virágos párnahuzatok.








A párna bizonyult a legjobb és legolcsóbb megoldásnak számomra.


Rongyszőnyegből hosszú párna, ebben is gondolkodtam, talán majd egyszer.


Szintén hosszú párna.



Ilyet is eltudtam volna képzelni a padon.


Majd jöttek a szivacsos megoldások.








Forrás: 1.