2013. október 15., kedd

Álom nappali!


Összemontázsoztam álmaim nappaliját, ilyen lenne a jelenleg nem létező házamban, a nem létező nappalim. :) Álmodozni jó! 


Íme pár apró részlet belőle:
A mai modern szőnyegeket nemigazán kedvelem, így valami klasszikus darabot választottam. Hogy a nappali se nagyon modern, se klasszikus ne legyen, így a kettőt ötvöztem, és a szőnyeget egy modern, középszürke kanapéval párosítottam.
Sokat gondolkodtam azon, hogy a két régi fotelem milyen új külsőt kapjon, valami nem megszokottra vágyom, dehogy mégis passzoljanak a többi bútorhoz, így a kék bársonyra esett a választásom, melyeket szegecsekkel egészítenék ki. 
A dohányzóasztallapja fekete lenne, de egy üvegasztallal is kiegyezem, így legalább a szőnyeg mintázata is láthatóvá válik.
A mennyezeti lámpa nagy kérdés, imádom az üvegburákat, melyek nem mondhatóak olcsónak, de valamit ki lehetne ügyeskedni, inspiráció már van hozzá.

Fotel szegecselés:


 
A könyveknek, és egyéb dísztárgyaknak különleges bútort szánnék, mint például ezek:


A polcoknál is fontos szerepet töltene be a világítás, a fenti képen például igen mutatós az a falikar.





Egy nagyon kényes téma következik: a fűtés. Mivel jelenleg kályhával fűtünk, így továbbra is abban gondolkodom. Szeretném ízlésesen kialakítani a helyet számára, hisz mint tudjuk a tűzrevaló benti tárolása igen nagy piszokkal jár, még akkor is, ha azt folyamatosan takarítjuk. 
Esztétikus, látványos, praktikus és könnyen tisztítható megoldás szükséges a nappaliba. Az alábbi képek inspirációként szolgálnak számomra, és ezeket kellene továbbgondolni:







Természetesen minden a tér adottságától függ, most csak hangulatában szerettem volna bemutatni álmaim nappaliját. 

Képek forrása: Pinterest.