2014. január 3., péntek

Ünnepi teríték


Véget értek az ünnepek, bár kicsit nehezen megy a visszaállás, mégis megszületett a 2014-es esztendő első bejegyzése.
Egy ünnepi terítékkel indítanék, melyet Szilveszterre készítettem. Fehér terítő, fehér tányérok, üres borosüvegek szalaggal, gyertyával és fenyőággal, zöld színű szalvétagyűrű, hullámkartonból készült bronzszínű poháralátét csipke mintával, és bronzszínű konfetti.
Az alapanyagok adottak voltak, sok minden megmaradt Karácsonyról, de általában nem dobok ki semmit, amiről tudom, hogy a későbbiekben még hasznát tudom venni,  így könnyű volt elkészíteni őket.
Találtam itthon hullámkartont, melyet kis darabokra vágtam, csipke mintát fújtam rájuk, bronzszínű sprayfestékkel.
Egyik borosüvegbe gyertya került, pluszba szalaggal díszítettem, míg a másik két üvegbe kis fenyőágat helyeztem.
Az asztal közepét konfettivel szórtam be. Mivel bronzszínű papírunk nem volt itthon, ismét jött a sprayfesték, majd a lyukazgatás, és már lett is konfettink.
A szalvétát összehajtottam és zöld színű szalagot kötöttem rá.

Mi így vártuk vendégeinket!








Képek saját.